poniedziałek, 26 stycznia 2015

Prolog...


    ***Justin's P.O.V***

    Usiadłem na jednej z parkowych ławek, odsuniętych o kilkanaście metrów od placu zabaw. Słońce świeciło w swej pełnej okazałości, nieba nie pokrywała żadna chmura, a ciepły wiatr przyjemnie otulał skórę. Drzewa kołysały się delikatnie pod wpływem podmuchów, natomiast w powietrzu rozbrzmiewał dziecięcy śmiech.

    A ja siedziałem i patrzyłem.

    Wypatrywałem wzrokiem każdą małą dziewczynkę, bawiącą się na placu. Obserwowałem ich radosne twarzyczki, przyozdobione uśmiechami. Widziałem każdy kosmyk włosów, tańczący na wietrze, który co chwila odgarniały z twarzyczek. Patrzyłem również na ich małe ciałka, zgrabnie poruszające się po parku. Na ich chude nóżki, przebierające z prędkością światła, i na ich pupki, kołyszące się z każdym krokiem.

    A wewnątrz mnie rosło podniecenie.

    Każda z nich była inna. Każda była niepowtarzalna. Każda poruszała się na swój własny sposób i każda śmiała się swoim cienkim głosikiem, rozbrzmiewającym w moich uszach. Chciałem dotknąć chociaż jedną z nich. Chciałem ją przytulić, pogłaskać i szepnąć do uszka, że jestem jej przyjacielem, któremu może zaufać.

    A wtedy pragnąłbym o wiele więcej.

    Pragnąłbym ujrzeć jej nagie ciałko, delikatnie drżące pod moim. Pragnąłbym poczuć malutkie dłonie, które próbowałyby mnie powstrzymać. Usłyszeć cichutki płacz, który, mimo że bolał, był równocześnie piękny. Pragnąłbym poczuć ciepły oddech tego maleństwa na swoim policzku. Jednak najbardziej chciałbym pieścić jej nagą, gładziutką skórę i poczuć ją od środka.

    Kim byłem? W swoim odczuciu człowiekiem, który obdarza dzieci własnym rodzajem miłości. Natomiast w oczach innych, zwyrodnialcem, pozbawionym uczuć. Człowiekiem, który powinien smażyć się w piekle, bez prawa zstąpienia na ziemię.

    Zwykłym pedofilem.


70 komentarzy:

  1. Prolog wspaniały, obrzydliwe będzie to co będzie robił, ale będę czytać :* Czekam do następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne, ale dziwnie mi czytac to troszkę haha. :D
    ale czekam na następny rozdział .:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, niestety nie lubie tego typu , ale tym raazem sprubuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. boże ... co ty jeszcze wymyślisz ?
    (ja tutaj dostaję zawału :)))) )

    OdpowiedzUsuń
  5. :o w sumie lubię takie inne opowiadania,zobaczymy jak to dalej się potoczy:) jestem bardzo ciekawa,czekam na 1 rozdział i życzę dużo weny x

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nigdy nie czytałam opowiadania o takiej fabule i jestem naprawdę mile zaskoczona, że poruszyłaś właśnie taki temat. Czekam na więcej :)
    P.S ten szablon jest idealny *-*
    zemsta-jbff.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesli mam byc szczera to totalnie mnie zaskoczylas, nie spodziewalam, sie akurat takiej tematyki, ale mimo wszystko bede czyyac, bo to bedzie cos ciekawego, niepowtarzalnego i oryginalnego. Kazdy twoj pomysl jest naprawde dobry i choc fabula bardzo nietypowa, z pewnoscia napisana przez ciebie bedzie ciekawa :* ja z pewnosca bede wierna czytelniczka kazdego z twoich blogow <3
    Czekam na 1 :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Będę czytać mimo, że to obrzydliwe xD. Nigdy nie czytałam takiego opowiadania :O. Ciekawe w kim on się zakocha.

    OdpowiedzUsuń
  9. O cholera, już to kocham. jeszcze nie spotkałam się z takim opowiadaniem, a to jest przecudowne i trochę niepokojące, ale prawdziwe. Kocham twój talent. To się tak cudownie czyta, ale wewnątrz mnie rośnie takie podekscytowanie, że już nie mogę doczekać się pierwszego rozdziału. To twoje opowiadania po raz pierwszy czytałam i nadal jestem od nich uzależniona. Każde twoje dzieło ma coś cudownego w sobie co od razu do siebie przyciąga. Kocham to opowiadanie <3 Weny życzę no i dużo komentarzy, bo to jest naprawdę niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  10. O kurde... tysiac punktow za oryginalnosc :')
    Bede czytac!

    OdpowiedzUsuń
  11. kuzwa ty jestes szalona ahaha ale kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawee, nigdy nie czytałam TAKIEGO opowiadania. To może być ciekawe :)) /EwelinkaaJB

    OdpowiedzUsuń
  13. kurde ! nie spodziewałam się takiej tematyki, ale zaintrygowałaś mnie i będę czytać :3 tak jak wszystkie twoje opowiadania, bo masz cholerny talent i wyobraźnie! kocham cię i podziwiam! <3 jesteś moją mentorką :****

    http://fighteverysecond-fanfiction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz ktoś chyba poruszył tak drażliwy temat! Nie spodziewałam się, że ktoś się w ogóle odważy pomyśleć o takim pomyśle! Jednak to chyba dobrze, że odważyłaś się poruszyć ten temat. Mimo jego 'dziwnoty' na pewno będę czytać :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już mnie zaciekawiło czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Haha pierwsza myśl PEDOFIL ale będe czytacz :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. ło, moze byc ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  19. wow to jest mega.serio
    Dodaj jak najszybciej nn/M

    OdpowiedzUsuń
  20. Ugh no fajna fabuła, ale Justin w roli pedofila jakoś mi nie leży ;o W sumie Justin jako ojciec pieprzący się z córką też mi nie leżał, ale pokochałam tamto opowiadanie, więc myślę, że tak będzie i z tym :) Hah w tamtym też trochę był pedofilem, ale Jazzy się na to świadomie zgadzała i chciała tego. Zresztą nieważne, czekam na rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Boje sie tego opowiadania, ale bede czytać. :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozdział cudowny *.* Już uwielbiam to opowiadania. Fabuła jest taka orginalna i bardzo mi się podoba. Na pewno zostanę tu do końca nie ważne jak chore może być to opowiadanie. To coś nowego, a ja lubię eksperymenty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Niestety, ale uważam, że to opowiadanie to jakieś przegięcie. Nie lubię takiego czegoś czytać. Rozumiem poprzednie Twoje ff były genialne, a to? Co to do kurwy nędzy jest? Nie wydaje mi się, że będzie dobre. To podchodzi pod pedofilstwo i szczerze powiem ci, że tego nie będę czytać. Dziękuję za uwagę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja nikomu nie każe czytać, a to opowiadanie, jak zauważyłaś, jest właśnie o pedofilii.

      Usuń
    2. Właśnie bardzo dobrze że Paula poruszyła tematykę pedofilstwa... Jeśli ci sie nie podoba nie musisz czytać

      Usuń
    3. Nikt nie zmusza cie żebyś to czytała!!!

      Usuń
  24. Czekam na 1 rozdział *.*
    Ps. Czy tylko mi podoba sie fabuła tego opowiadania?

    OdpowiedzUsuń
  25. Hejcia! Nowy blog! Jaram się! Tak, to opowiadanie jest zupełnie inne niż reszta i mi się podoba. Życzę powodzenia w pisaniu. ~ Karolcia

    OdpowiedzUsuń
  26. Inne niż wszystkie, a jak dla mnie to duży plus. Prolog mnie zaciekawił. Czekam na pierwszy rozdział xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Wspaniały prolog *-*
    Nie czytałam twoich poprzednich opowiadań, ale to zacznę ❤
    Weny życzę ;*

    OdpowiedzUsuń
  28. Błagam napisz 1 rozdział *.* ;* ;))).

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedy 1 rozdział??

    OdpowiedzUsuń
  31. Wydaję mi się, że wpadłaś na genialny pomysł. Taki...Niepowtarzalny.
    I chociaż nie każdemu może przypaść on do gustu mi się podoba. :D
    Jestem ciekawa co będzie się działo dalej i jak potoczy się to wszystko.
    Czekam na pierwszy rozdział.
    I zapraszam na mojego bloga http://neversaynever078.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Jsgfidh <3 bede czytac ;D zajebisty prolog

    OdpowiedzUsuń
  33. Jezu Paula kocham cię !!!! To jest cudne!! Zapowiada się zajebiste opowiadanie !! Boże daj mi więcej, bo nie wytrzymam !! Aaaaa <3 ;D
    http://boody-live.blogspot.com/
    http://road-to-love-jb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Boże... Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić. Albo raczej Justin'a w tej roli :o Ale coś czuję, że to opowiadanie tak jak pozostałe będzie zajebiste :*** Jestem ciekawa czy ta dziewczynka też coś do niego poczuje i czy on ją porwie czy będzie do czegoś zmuszał. W sumie ta 11-latka nie jest jakąś małą dziewczynką, tylko jest już można w pewnym sensie powiedzieć dojrzała. Sama mam niecałe 13 lat i tak trochę dziwnie będzie mi to czytać ha ha :D W każdym bądź razie z nie cierpliwością czekam na rozdział <333

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialne opowiadanie,mimo ze mam przykre wspomnienie z pedofilem...ale mimo wszystko przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Justin ?! On pedofilem?! Jezu nie moge doczekać się 1 rozdziału o prostu ten prolog jest świetny nawet nie pomyślałabym ,że możesz zrobić z niego pedofila.To wszystko jest bardzo tajemnicze bo pewnie będzie główna bohaterka (tak mi się wydaje) no i jaki ona będzie miała wpływ na Justina i jego zachowanie? Nie mam pojęcia.Jest też opcja ,że nie będzie głównej bohaterki.Ten prolog daje dużo do myślenia mam tysiące myśli w głowie co sie może stać mam pewne pomysł ale nie mam pojęcia co może oznaczać prolog.Bo Justin jako pedofil nigdy bym sie nie spodziewała. Bardzoo ciekawi mnie to jak będzie zachowywał się Justin bo nie wyobrażam sobie jego leżącego na jakiejś bezbronnej małej dziewczynce po prostu nie.Ale świetny prolog życzę weny i czekam na 1 rozdział !

    OdpowiedzUsuń
  37. O Boże Święty. Wciąż wpatruję się w ekran i czytam chyba z piąty raz prolog. Wciąż nie mogę uwierzyć, że wybrałaś taką fabułę. Masakra, strasznie nietypowy. Mimo to będę czytać, bo kocham twoje ff ;). Życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Tego się nie spodziewałam ,ale podoba mi się. Jest inne niż cała reszta. Gdy po raz pierwszy zobaczyłam bohaterów to byłam pewna ,że Justin okaże się opiekunem ,ale gdy zobaczyłam prolog to wtedy mnie olśniło. Pomysł naprawdę niecodzienny ale też genialny. Cieszę się ,że poruszyłaś kolejny temat tabu.

    OdpowiedzUsuń
  39. W końcu coś, co w zupełności odbiega od schematów fanfiction czy jakichkolwiek blogów!!
    Czytałam wiele opowiadań i mimo, że każdy jes tinny, to wszystkie są takie same...
    Jest chłopak (w przypadku jbff męska dzi*ka, wyścigi, walki, narkotyki, alkohol, no i te klimaty) z 'problemami' i dziewczyna albo grzeczna, albo nie, jak kto woli
    Zakochują się w sobie, potem są problemy ale miłość przezwycięży wszystko, bla bla bla
    Paula porusza tematy trudne i z pewnością kontrowersyjne, ale przy ty robi zaje**ście dobrą robotę i to akurat musicie mi przyznać
    Pozostaje tylko życzyć weny, bo pomysłów ni brakuje, jak widzę
    Bardzo mi się podoba to, co robisz, więc powodzenia, do 1 rozdziału!!

    OdpowiedzUsuń
  40. Opowiadanie, a raczej jego fabuła jest bardzo oryginalna i jestem pewna, że nikt nie prowadzi ff o takiej tematyce. Jednak pomyślałam sobie, że za bardzo starasz się być oryginalna i tym razem przesadziłaś z tą oryginalnością. To dobrze, że ( bynajmniej tak sądzę) starasz się, chcesz pisać coś nowego , coś czego jeszcze nie było, ale Justin pedofilem? Serio? Uważam, że to jest trochę niesmaczne, a nawet bardzo. Twoje blogi są naprawdę świetne i aż chce się je czytać, jednak jak np. Na wps. Nawet nie dotarłam do połowy opowiadania, a już przestałam czytać, bo po prostu nie mogłam, nie wiem dla czego, ale strasznie się irytowałam w niektórych momentach a czytając ten prolog było tak samo, pomyślałam sobie " Czy ona nie może stworzyć coś mniej przesadnego? z powtarzania się ( chodziło mi o twoje dwa blogi w których było to samo: cpanie,picie i gwałty przedstawione w innych okolicznościach ) przestawiła się na pisanie patologii" . Jestem ciekawa pierwszego rozdziału, ale coś mi się wydaję, że będę miała ten sam problem i nie dotrwam do końca.
    Podsumowując nie bądź na mnie zła czy urażona tym co napisałam, (Chociaż pisałaś na ask'u że nie przejmujesz się krytyką) ale na prawdę tak myślę i chciałam się podzielić z Tobą moją opinią. Nie bądźcie na mnie źli wierni czytelnicy, bo wiem, że wasze zdanie jest zupełnie inne i będziecie się tego bronić. Mogę jedynie pozazdrościć takich czytelników.
    Życzę weny i mam nadzieję, że pod moim komentarzem nie poleci milion obelg w moją stronę xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że niezasługujesz na żadne obelgi
      Mimo, że sama decyduje się czytać to opowiadanie, zgodzę się z Tobą, że przedstawianie konkretnej osoby o prawdziwym nazwisku jest trochę... Niesmaczne, choć i to jest chyba lekkim niedopowiedzeniem:)
      Z drugiej strony, może źle szukam, nie widziałam żadnego jbff, w którym pokazywaliby Justina pozytywnie..
      Skoro może przechowywać zwłoki w szafie (his dirty sercets)
      Bić i gwałcić ukochaną (LINEB)
      to może też molestować bogu duszy winne małe dziewczynki... Chyba
      Cóż, fikcja zawsze pozostanie fikcją
      chociaż znając troszkę autorkę, po jej innych opowiadaniach, podejrzewam, że ta historia będzie miała jakieś głębsze dno :)

      Usuń
    2. Głębsze dno, o to chodzi, dziękuję <3

      Usuń
  41. Dziękuję za Twój komentarz. Naprawdę szanuję i przemyślę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jsgfidh <3 bede czytac ;D zajebisty prolog

    OdpowiedzUsuń
  43. o.o Serio ? :)
    Super jest czekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jsgfidh <3 bede czytac ;D zajebisty prolog

    OdpowiedzUsuń
  45. Właśnie dobrze że Paula porusza takie tematy.Przecież takie rzeczy dzieją się więc ona pisze a jak komuś się nie podoba to niech nie czyta nikt nie zmusza.Ja osobiście jestem zaintrygowana tematyką i czekam na rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  48. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  49. a mnie się to podoba życzę miłej weny
    zapraszam cię na mojego bloga którego piszę z Agatą mamy już bohaterów prolog i pierwszy rozdział serdecznie zapraszamy na naszego bloga http://here-are-dying-white-angels.blogspot.com/2015/01/lori-faron-16-lat-usta-milcza.html
    Pozdrawiam serdecznie Olcia :*

    OdpowiedzUsuń
  50. Powiem szerze, że to mnie zszokowało. Akceptuję wszystko Justin ćpunem, alkoholikiem itp ale pedofilem? Nie wiem czy będę wstanie to czytać. Byłam pod wrażeniem WPS i naprawdę kochałam to fanfiction, przeczytałam je do końca ale to już chyba dla mnie za dużo. Nie wiem czy będę potrafiła powiązać Justina z tą fabułą. Jak na razie zapiszę je w zakładkach i poczekam na pierwszy rozdział.

    OdpowiedzUsuń
  51. Czekam na 1 rozdzial :*

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze mówiąc to trochę się boję bo przeżywam każde opowiadanie i nie wiem jak to będzie ale zobaczę czy rozwiniesz tą fabułę na możliwości mojej wyobraźni i może będzie okej :/ Ale Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Dobrze, że wpadłam na to opowiadanie. Prolog bardzo mi się podoba. Wiadomo, że tematyka nie jest zbytnio odpowiednia dla części czytelników i może się komuś nie spodobać, ale mnie nie przeszkadza. Lecę czytać dalej. Pozdrawiam i zapraszam do siebie . Było by mi miło, gdybyś zajrzała i skomentowała faster-than-fanfiction.blogspot.com i justin-dark-fanfiction.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  54. Puls mi skoczyl jak to przeczytalam :-)

    OdpowiedzUsuń
  55. przepraszam, ale to spierdolone.. jak można robić ze swojego idola pedofila? jak można wogóle pomyśleć w taki sposób o idolu i o dzieciech? bo żeby pisać ff trzeba też sobie wszystko wyobrazić, a skoro wyobrażasz sobie takie rzeczy to coś chyba jest nie tak... nie chce cię urażać, jeśli to zrobiłam to przepraszam. po prostu to troche nie mądre i głupie robić z idola pedofila.. pomyśl, że ktoś pisze coś takiego o tobie. miło? nie wydaje mi się.. wiem, że to tylko fikcja, ale to wciąż troche chore

    OdpowiedzUsuń
  56. to jest popierdolone! czy ty w ogóle widzisz co ty piszesz? spierdoliłam się na poważnie! to jest chore! i to się leczy! robisz ze swojego idola pedofila! no kurwa! krzywdzisz dzieci pisząc to gówno! a dobrze sama wiesz że czytają to dziewczyny w wieku od 12 do 17 lat! ogarnij się! nie chcę tu cię hejtować albo coś ale po prostu to jest nienormalne! to może zniszczyć komuś psychikę jak ktoś ma słabe nerwy! beliebers mogą zacząć mieć odrazę do swojego idola przez przeczytanie tego, nie rozumiesz? to jest chore

    OdpowiedzUsuń
  57. jesteś popierdolona, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  58. chcesz to pisz takie gówno, ale nie używaj ani wyglądu justina, ani jego imienie i nazwiska, bo jako belieber czuję się strasznie obrzydzona, zniesmaczona, mam ochotę wymiotować jak tylko na to patrzę, i bardzo mi przykro ze taka idiotka jak ty jest w moim fandomie.

    OdpowiedzUsuń
  59. Justin jako pedofil? dziewczyno masz dobrze w głowie poukładane? z pedofilią sie walczy, zwalcza i to jest coś obrzydliwego, nienaturalnego wiec daruj sobie takie pisanie a jeśli juz chcesz pisac to nie dawaj jako postaci głównej Justina. jestes po prostu obrzydliwa

    OdpowiedzUsuń
  60. Co to za opowiadanie LINEB ? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. AAAAAAAAAAAAAAAAAAA KURWA!!!!!!!!!! WIDZIALAM TEN BLOG ZNACZY OPIS NA JAKIM SPISIE BLOGOW ALE KIEDY WESZLAM OKAZALO SIE ZE STRONA NIECZYNNA CZY COS A TU KURWA NIECHCACY ZNALAZLAM! AAAAAA TAAAAK!!!!!!!! I AM SO HAPPY!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja tu czytam i pacze, że te wszyatkie twoje opowiadania mają takie "nietypowe" tematy. Zobaczyłam te o księdzu i myślałam, że niczego dziwniejszego nie zobaczę, a to ... najdziwniejszy prolog jaki w życiu czytałam, ale w dobrym tego znaczeniu tego słowa, rzecz jasna xD

    OdpowiedzUsuń